Результати моніторингу задоволеності пацієнтів шляхом анонімного анкетування.
З метою оцінки якості надання медичних послуг в КНП «МЦПМСД» ЕМР було проведено моніторинг задоволеності пацієнтів шляхом анонімного анкетування. Як показало опитування, рівень задоволеності пацієнтів залишається на досить високому рівні. Разом із позитивною динамікою виявлені проблеми, над якими потрібно працювати (черги, довге очікування прийому лікаря під кабінетом, неможливість самостійно записатись в Helsi та інші).
Ми гарантуємо анонімність Ваших відповідей. Будь-ласка, приділіть Ваш час та Вашу увагу відповідям на запитання онлайн анкети. Для нас дуже важливо дізнатися саме Вашу оцінку (як позитивну, так і негативну). Ваші відповіді допоможуть оцінити та покращити нашу роботу.
Щоб заповнити анкету перейдіть за посиланням https://docs.google.com/forms/d/1LjwLPaHjG0jRhx3k7II1A6LS3XKbCIFhCPBgTLn1tRw/edit?usp=sharing