A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Комунальне некомерційне підприємство "Міський центр первинної медико-санітарної допомоги" Енергодарської міської ради Запорізької області

КОЛИ ЗВЕРТАТИСЯ ДО ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ

Дата: 24.12.2019 08:00
Кількість переглядів: 123

Відповідно Постанови КМУ від 21.11.2012 р. № 1119, Наказу МОЗ від 19.03.2018 № 504

     Звертатися стосовно надання екстреної медичної допомоги за єдиним телефонним номером екстреної медичної допомоги 103 або за єдиним телефонним номером системи екстреної допомоги населенню 112, якщо пацієнт знаходиться в екстреному стані.

   1. До категорії екстрених належать звернення стосовно пацієнта, який перебуває у невідкладному стані, що:

    1) супроводжується:

    знепритомленням;

    судомами;

    раптовим розладом дихання;

    раптовим болем у ділянці серця;

    блювотою кров’ю;

    гострим болем у черевній порожнині;

    зовнішньою кровотечею;

    ознаками гострих інфекційних захворювань;

    гострими психічними розладами, що загрожують життю і здоров’ю пацієнта та/або інших осіб;

    2) зумовлений:

    усіма видами травм (поранення, переломи, вивихи, опіки, важкі забої, травми голови);

   ураженням електричним струмом, блискавкою, тепловими ударами, переохолодженням, асфіксією всіх видів (утоплення, потрапляння сторонніх предметів у дихальні шляхи);

    ушкодженнями різної етіології під час надзвичайних ситуацій (дорожньо-транспортні пригоди, аварії на виробництві, стихійні лиха тощо);

    отруєннями, укусами тварин, змій, павуків та комах тощо;

    порушенням нормального перебігу вагітності (передчасні пологи, кровотеча тощо).

   До категорії екстрених належать також звернення медичних працівників щодо транспортування пацієнтів, які перебувають у стані, що потребує обов’язкового медичного супроводження та термінової госпіталізації до стаціонарних закладів охорони здоров’я.

   У разі виникнення невідкладного стану при гострому розладі фізичного чи психічного здоров’я пацієнта, внаслідок якого пацієнт потребує екстреної, вторинної (спеціалізованої) або третинної (високоспеціалізованої) медичної допомоги, якщо такий розлад стався під час прийому пацієнта лікарем з надання ПМД, лікар з надання ПМД повинен викликати бригаду екстреної (швидкої) медичної допомоги та до її прибуття надати пацієнту відповідну медичну допомогу.

ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ ПАЦІЄНТІВ: КОЛИ ЗВЕРТАТИСЯ В ЧЕРГОВИЙ КАБІНЕТ

     Відповідно Постанови КМУ від 21.11.2012 р. № 1119, Наказу МОЗ від 19.03.2018 № 504

    Черговий кабінет ПМД створений для обслуговування населення поза годинами прийому пацієнтів лікарями (командами) з надання ПМД в разі раптового погіршення стану пацієнта, який не є невідкладним, тобто неекстреним, а також надання ПМД у вихідні, святкові та неробочі дні.

    До категорії неекстрених належать звернення стосовно пацієнта, стан якого не є невідкладним та:

    1) супроводжується:

    раптовим підвищенням температури тіла з кашлем, нежиттю, болем у горлі;

    головним болем, запамороченням, слабкістю, тудотою, блювотою, проносом, висипкою;

    болем у попереку, суглобах (радикуліт, остеохондроз, артрит, артроз тощо);

    підвищенням артеріального тиску;

    больовим синдромом у онкологічних хворих;

    алкогольним, наркотичним, токсичним абстинентним синдромом;

  2) зумовлений загостренням хронічних захворювань у пацієнтів, які перебувають під наглядом сімейного або дільничного лікаря з приводу гіпертонічної хвороби, виразки шлунка та дванадцятипалої кишки, хронічного запалення печінки, жовчного міхура, кишківника, хвороби нирок, суглобів тощо.

 


« повернутися

gromada.online

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Додати послуги

Додати ще одну послугу